Nog 48 uur en dan op Braziliaanse bodem. - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Melle Boer - WaarBenJij.nu Nog 48 uur en dan op Braziliaanse bodem. - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Melle Boer - WaarBenJij.nu

Nog 48 uur en dan op Braziliaanse bodem.

Door: Melle de Boer

Blijf op de hoogte en volg Melle

25 Maart 2015 | Nederland, Heerhugowaard

Ja, het is zo ver kan bijna niet meer wachten.

de afgelopen weken.
Vrijdag 2 weken terug voor het laatst gewerkt bij Pepsico en daarna een drukke (licht vermoeiende) maar echt ZEER geslaagde Grote Prijs gehad. waarin ik werd onderscheiden met De Grote Prijs spelt omdat ik dit jaar voor de tiende keer in successie meehielp met de GP. er werd heus voor mijn opgetreden door de 4 producenten en zij een lied zongen over mij hoeveel ik wel niet voor ze beteken en dat ik nog vele jaren mee mag helpen met de GP, wat ook zeker gaat gebeuren.

NU Inpakken.
Na veel gezoek en gekocht te hebben ben ik nu echt nagenoeg bijna klaar, moet alleen nog even inpakken, even kijken hoe en wat het handigste is, ik ben tenslotte alleen nog maar een koffer gewend dus tas is nieuw, al heb ik wel een idee, ben alleen nog niet bekend met de handbagage (fotocamera en nog watprularia) en boekjes, meer ivm. gewicht binnenlandse vluchten. want blijf voor al mijn vluchten toch echt wel binnen mijn gewicht, (kwam nu op 18 + 5/6 kg. wat een mooi streefgewicht is.

Mijn volgende reisverslag zal als het goed is in Rio de Janeiro zijn.

groetjes, Melle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melle

Actief sinds 23 Feb. 2013
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 5588

Voorgaande reizen:

20 November 2018 - 01 Januari 2019

Backpackend door Thailand, Laos en Cambodja

27 Maart 2015 - 06 Mei 2015

Wonderfull brazil!!!

Landen bezocht: