jaaaa we zijn er. de vlucht - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Melle Boer - WaarBenJij.nu jaaaa we zijn er. de vlucht - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Melle Boer - WaarBenJij.nu

jaaaa we zijn er. de vlucht

Door: Melle

Blijf op de hoogte en volg Melle

29 Maart 2015 | Brazilië, Rio de Janeiro

He he Was m'n het vluchtje wel. Zoals iedereen wel heeft gehoord en gemerkt heeft had nederland last van de grootste stroomstoring in jaren. Gevolgen zou om 10.40 vertrekken maar reed pas bij de gate weg om 12.15 gewoon 1.5 uur vertraging. En maar in die stoel zitten wachten. Maar gelukkig gingen we nog wel en ben ik nu dan ook in Het lekker warme 27/ 28gr C maar helaas bewolkte Rio de Janeiro. op het vertrek na ging verder alles goed heb een relaxte vlucht gehad. We vlogen via spanje marokko en dakar naar het warme zuiden, daar aangekomen en geland om 19.25 lokale tijd nl tijd toen 4 uur later.

Vanaf het vliegveld door de douane waar je een briefje met wat gegevens over hoe en wat je er gaat doe en waar je vandaan komt. Dus nu stempel in paspoort en voor t eerst in brazil hehe. Na de bagage opgehaald te hebben nu door naar mijn transfer stond daar netjes met bordje mr. De Boer. Ging zeer makkelijk en konden gelijk door. Uiteindelijk bij apartement aangekomen dat wordt verhuurd door een nederlander en daar praatje mee gemaakt. Woont sinds kort voor goed in rio de janeiro, nu 5 mnd daarna kort door copacana geleid en mn eerste echte braziliaanse caipirinha gehad, die viel echt goed. Kon er goed op slapen. Maar was dan ook al 20 uur wakker.

dit voor nu binnenkort meer over de eerste 2 dagen In rio. foto's komen dan ook.

• 30 Maart 2015 - 20:13

Andre:

Hoi Melle, alles goed gegaan tijdens de reis naar het verre Brasil, hoop dat je je koffer hebt na de stroomstoring las dat er nog veel bagage op schiphol stond die nagestuurd moest worden.
    hopelijk heb jij er geen last van gehad.
    Dus nu lekker Genieten in Brasil veel plezier en hou je blog in de gaten en zie de foto's tegemoet.

groetjes van ons.