Geboekt, Wat een uitersten, Brasil here we come!!! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Melle Boer - WaarBenJij.nu Geboekt, Wat een uitersten, Brasil here we come!!! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Melle Boer - WaarBenJij.nu

Geboekt, Wat een uitersten, Brasil here we come!!!

Blijf op de hoogte en volg Melle

28 Januari 2015 | Nederland, Heerhugowaard

Verblijven.
Na een Paar offertes te hebben aangevraagd met één akkoord gegaan, en dat voor een mooie prijs. Het is toch wel een reis met een aantal uitersten al zeg ik het zelf, Zo lig ik in een appartement in Rio de Janeiro, op een slaapzaal in Foz do Iguaçu, in hotels in Campo Grande, Manaus en Salvador, op lodges in de Pantanal en de amazone, een dag in een hangmat in het Amazonewoud, moet ik een nacht overbruggen in een vliegtuig kan ik uitrusten langs een van de mooie stranden aan de kokoskust ten noorden van Salvador en heb ik als afsluiter een hotel pal aan het Copacabana strand van Rio de Janeiro waar alleen de boulevard met weg tussen ligt. Met recht van spreken dus een mooie geplande reis door heel Brazilië.

Vliegend door/over Brazilië.
Ik zal heel wat vliegen, gok op zo`n 12.000 kilometer enkel en alleen in Brazilië zelf. Waarin ik ook best wat moet overstappen. Zie daarmee zowel Brasilia al Sao Paolo, al is het alleen maar vanuit de lucht en vanaf de luchthaven. Soms vliegen op beroerde tijden tijdens het avondeten, (hopen dat er in het vliegtuig weer wat wordt uitgedeeld al ga ik er niet van uit) om midden in de nacht aan te komen. Gelukkig zijn de transfers tussen vliegvelden en hotels nagenoeg allemaal geregeld.

Excursies
Op dit moment moet ik alleen nog een aantal excursies boeken maar dat laat ik voor wat het is en zie het wel als ik op de plek van bestemming ben, ik heb wel twee excursies geboekt in Rio de Janeiro zodat ik alvast wel iets ga zien van Rio. Ik heb excursies geboekt naar de Corcovado (Het beeld van Christus de verlosser) en de suikerbroodberg. (Kan waarschijnlijk helaas geen suikerbrood meenemen maar zal kijken of ik een klein fries vlaggetje kan meenemen. ) op de lodges na waar alles bij in zit. (vol pension met excursies) moet ik nog wel redelijk wat boeken in de diverse plaatsen. Maar het moet niet 100% gepland zijn natuurlijk er moet ook nog iets avontuurlijks inzitten met de spanning van of het wel of niet lukt.

Binnenkort meer!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melle

Actief sinds 23 Feb. 2013
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 5593

Voorgaande reizen:

20 November 2018 - 01 Januari 2019

Backpackend door Thailand, Laos en Cambodja

27 Maart 2015 - 06 Mei 2015

Wonderfull brazil!!!

Landen bezocht: