De laatste dagen - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Melle Boer - WaarBenJij.nu De laatste dagen - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Melle Boer - WaarBenJij.nu

De laatste dagen

Blijf op de hoogte en volg Melle

15 November 2018 | Nederland, Heerhugowaard

Zo nog even (5 dagen) en het is zo ver, 6 weken genieten in het zonnige Zuidoost-Azië. Afgelopen dagen al steeds drukker met inpakken en laatste dingen in huis doen.

Ik vlieg 20 november 2018 met EVA-air BR76 om 21:30 naar Bangkok. De maatschappij is nieuw voor mij maar uit recensies komt deze maatschappij goed naar voren en ben dan ook erg nieuwsgierig naar ervaring. daar aangekomen verblijf ik de eerste nacht in een hotel vlak bij het andere vliegveld omdat ik de volgende dag vroeg moet opstaan en vertrekken. naar Chiang-Mai.

Afgelopen weken al weer afspraken gemaakt voor de benodigde inentingen, blijkt dat ik enkel nog een rabiës prik nodig had, deze inentingen vanwege moeilijk verkrijgbaar vaccin maar 2 keer nodig. eerste keer was pijnlijk en heb dan ook een week met een pijnlijke blauwe plek gelopen op mijn arm. dit bij de volgende inenting aangegeven. bleek dus dat hij een dikke naald had gebruikt. Dit keer om een dunnere naald gevraagd, wat bleek? nergens last van gehad (had dit de vorige keer ook gedaan dacht ik bij mezelf)
daarnaast was het advies om een noodpakket mee te nemen voor malaria, mocht ik ziek worden advies dan 4 tabletten in 1 keer in te nemen en dit drie dagen lang, heb Malarone meegekregen.

nu het zo dicht bij komt ook de weersverwachting maar eens bekeken aangezien ik net na het regenseizoen zit wel handig. uitkomst rond de 30 a 33 graden. heerlijk warm dus daarnaast zonovergoten. wel handig dus om de zonnebrandcrème mee te nemen.

Vanuit een koud en kil Nederland

adieu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerhugowaard

Melle

Actief sinds 23 Feb. 2013
Verslag gelezen: 688
Totaal aantal bezoekers 5580

Voorgaande reizen:

20 November 2018 - 01 Januari 2019

Backpackend door Thailand, Laos en Cambodja

27 Maart 2015 - 06 Mei 2015

Wonderfull brazil!!!

Landen bezocht: