Tickets geboekt, tas aanwezig, nu de rest nog!!! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Melle Boer - WaarBenJij.nu Tickets geboekt, tas aanwezig, nu de rest nog!!! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Melle Boer - WaarBenJij.nu

Tickets geboekt, tas aanwezig, nu de rest nog!!!

Door: Melle

Blijf op de hoogte en volg Melle

18 Januari 2015 | Nederland, Heerhugowaard

Dames en Heren,
Welkom op mijn allereerste verslag over de fantastische reis naar het Zuid-Amerikaanse continent, om precies te zijn Brasil!!!! Op dit moment druk aan het zoeken en plannen hoe ik de reis precies ga inrichten want nog iets meer als 2 maandjes dan vertrek ik richting dit prachtige land.

Vaak hebben jullie mij al horen praten over een wereldreis soms om gek van te worden (begrijpelijk). Nu ik toch wel volwassen ben geworden, weet ik dat dit niet mogelijk is geweest en het altijd een droom is. Maar niet getreurd ik weet ook dat je de reis in stukken kunt doen, verspreid over meerdere jaren.

Ik begin mijn wereldreis in het zonnige (soms natte) Brazilië. ik vertrek op 27 maart 2015 10:40 rechtstreeks vanaf Schiphol naar Rio de Janeiro met de KLM0705. Samen met de terugvlucht op 5 mei 2015 is dit het enige wat op dit moment echt vast staat. Reisdoelen voor mij in Brazilië zijn Rio De Janeiro, de Iguaçu watervallen, de Pantanal, de Amazone en één van de vele stranden aan de Braziliaanse kust.

Nu druk hotels/hostels/Posadas en excursies te zoeken zodat ik niet 40 dagen in het mooie Rio strand. en wat is dat lastig want er is zo veel tegen elk budget, dus kan nog ff duren voor dingen vast staan.

Eergisteren waren wij naar de vakantiebeurs geweest voor de oriëntatie, dit stond al even in de planning mede ook omdat paps en mams ook voor wat informatie gingen voor hun vakantie richting de Zuid-Frankrijkse mediterrane en Italiaanse kust.

Aangezien ik al tijden opzoek was naar een mooie backpack waarop ook een kleine dag-rugzak zat, zag ik een mooie aanbieding bij JOHO op internet. aangezien ik zelf de backpack moet dragen wil ik altijd eerst de tas zelf even zien voelen dragen etc. hebben we afgesproken dat ik eerst even richting het Joho center ging wat net aan de andere kant van het spoor lag. daar gekeken en gevoeld en beoordeeld als een zeer goede en ruime tas voor een spotprijsje. en heb deze daar dan ook gekocht samen met een geïmpregneerd muskietennet tegen die irritante vliegen in Brazilië.

Zo gezegd zo gedaan daarna ben ik eveneens richting de vakantiebeurs gegaan om daar eens flink rond te struinen om info te verkrijgen over Brazilië en dan voornamelijk voor de verblijven in de Pantanal en de amazone want daar verblijf je namelijk op Lodge`s. en wat informatie over een air pass in Brazilië. uiteindelijk na veel struinen voldoende info gekregen om verder te borduren voor mijn reis.

Tot zo ver mijn verslag als we weer wat meer weten dan horen jullie het.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melle

Actief sinds 23 Feb. 2013
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 5579

Voorgaande reizen:

20 November 2018 - 01 Januari 2019

Backpackend door Thailand, Laos en Cambodja

27 Maart 2015 - 06 Mei 2015

Wonderfull brazil!!!

Landen bezocht: